23 april 2009

Länge sedan och inget ovanligt har hänt i mitt liv.

Min cykel blev stulen. Polisanmälan är gjord men försäkringsbolaget har ett sådant komplicerat system att jag bli knäpp. Aldrig mer Atava föräkringar.
Man måste logga in på hemsidan med ett lösenord man inte fått. Så jag skickar efter ett nytt, men som inte fungerar. Efter den andra nya lösen så ringer jag kundtjänst som säger att jag gör fel och att jag ska testa att skriva eller kopiera in lösenordet ifrån mejlet. 
Klart som korvspad att man redan testat de!!!
Så nu ska jag testa med ett tredje lösenord innan jag bli knäpp.
Och man måste anmäla skada och stöld på hemsidan för det kan de man ringer om för hjälp inte göra. Vad jobbar de med då? 
Alltså ingen hjälp och ingen Atava försäkring nästa år...

Annars då?
Jobbar i Umeå som hundvakt på dagarna och mat- och städtant. Jag förbereder middagen och de får laga den själva. Kanske smart eftersom jag bara vaktar Kent på dagarna. 

Kant har börjat få tänder så han biter på allt men det positiva är att han börjar bli rumsren. 

Inga kommentarer: