27 februari 2010

Dag 11, 12, Ledig, 13 & 14

Med andra ord måndag till fredag.
Det rullar på som vanligt.
Har haft utvärdering Halvtid och fick väldigt bra.
Så bra att min lärare inte tänker komma och hälsa på:
Det och för att det är långt till Björna och kallt ute, hela 10 grader nu.

Mitt skrivande på sista uppgifter går inte alls. Jag har praktiken och känner när man har en ledig dag att man, ja vill vara ledig.
I onsdags var jag i stan och shoppade några tröjor inför sommaren på rea. Vill fara dit igen, nu när det är bokrea.... !! :(

Igår var det tjejkväll hemma hos mig, jag bjud på te med olika tillbehör och spel i massor. Halv tolv for tjejerna hem i snövädret. Alla kom hem säkert.
Ja alla förutom Sara som inte fick kommma. Hon är magsjuk och blev portad ifrån tebjudningen..

Familjen är i Stockholm och firar moster Kerstin som fyllt 50 igår. Grattis igen.
Medan jag ska spendera helgen på Gruppis, kväll och dag.

Nu blir de nog inte bloggat mer förän onsdag då jag är ledig igen för att gå på introdution för mina två nya kurser. :D Och sedan en sista dag och på fredag far vi till Vasaloppet och Väsa.

Inga kommentarer: