22 juli 2010

på resande fot

Ja det var ett tag sedan jag bloggade och nu har jag all tid i världen känns det som.

Imorse började Jesper och jag vår resa till Småland, Växjö.
Började med buss till Sundsvall,
sedan virra runt på Sundsvall busstation (skitställe)
Buss till Huddiksvall
där vi klev på tåg till Stockholm.
Nu sitter vi på tåg no2 mot Alvesta.
Och i Alvesta ska vi ta bussen till Växjö.

I Växjö måste vi hitta till vandrarhemmet och somna tungt i sängarna.

Imorgon ska vi upp tidigt för att checka ut och vandra runt i staden inna Jesper ska klockan 10 på sin intervju och jag ska vandra runt lite till på egen hand.

Vid 14 går tåget hem igen.

3 kommentarer:

sonja sa...

mycket resande för lite vandrande. men varför måste ni checka ut så tidigt?

Sofia sa...

Vandrarhemmet är en bit bort ifrån tågstationen och vi vill inte chansa eftersom vi inte vet hur länge intervjun tar.
Jag få iallafall vandra eftersom kan inte bara sitta och vänta. Vi ska försöka hinna på Smålands museumet också.

Anonym sa...

är man på resa så ska man ju resa