15 mars 2011

Jobb, hockey och semester

Och jag säger det igen, IKEAs muffinsformar suger.
Nu bakade jag muffins igen, andra försöket och formarna blev brända och faller nästan isär men muffinsarna är fina men man vill inte bjuda på muffins i brända formar. Mums!
För att bevisa detta påstående så bakade jag samma muffins i Åhlens formar och de blev toppen.

Vad händer i mitt liv? Jo jag jobbar och jobbar, under två veckor så har jag varit ledig tre dagar. Försöker jobba lite extra timmar för att kunna ta ledigt ifall man får besök norrifrån.
Och alldeles nyss bokade vi biljetter till matchen Växjö Lakers vs MoDo.
vet inte vem jag hejar på då V L ser starka ut och har stort stöd medan MoDo verkar svaga och nästan har gett upp.

Nu när ugnen är avstängd ska jag måla på tavlan som ska hängas ute i hallen innan jag ska på jobbet.

Oj höll på att glömma. :D Har bokat resan nu till Cypern, längtar redan. Detta gör att vi kommer bara vara hemma en vecka i sommar men det kan man ta igen senare.

2 kommentarer:

jesper sa...

Är ju lite temposkillnad på hockeyn så modo borde vinna.

Anonym sa...

HEJA MODO och Välkommen hem