12 oktober 2011

Systrarna tre

Läser här om mina systrars dystra vardag med taskiga målare och taskiga glasskivor och tandläkare.
Känns som om systrarna Svensson ha de tungt.
Själv ha jag fått mitt nya schema och jobbar delad tur lör & sön vartredje helg.
Men får testa och se hur de funkar.

Ikväll är jag gräsänka då Jesper har en killkväll på stan.
Funderar på att baka men skjuter nog upp de till imorgon.
Kanske väljer en (redan läst) bok. Har faktiskt inte köpt någon ny bok på 2månader. Och har kastat 10st :)

Hoppas alla systrar är glada och drogfria innan helgen. :D för de kommer jag vara :)

2 kommentarer:

sonja sa...

drogfria innan helgen? låter som att vi skulle behöva avgiftas eller nåt... Jag ska på pubkväll med cykelklubben imorgon, men det blir nog inte mycket droger där. Annars är jag gräsänka i princip resten av veckan då jens jobbar 8-20...

Ullis sa...

Kastat böcker :O