8 april 2012

Veckan som gått

tisdag: ingen bebis. Okej, det är ca 2% som föder på beräknad dag men besviken är man för att man väntat och räknat ner till den dagen. Jaja.
Onsdag: MVC besök, hade hoppats på en hinnsvepning men får en nästa vecka om jag har tur. Men hade inte gått upp i vikt. Så det firade jag med att bjuda familjen på daimglass. :-) de hade gått på stan medan jag va hos BM.
Torsdag: blev en tripp till Ikea efter att jesper kommit hem. Fick en badbalja av mamma och pappa och lite säkerhetssaker. Jesper och jag köpte en sideboard till v-rum och en bokhylla till lilla sovrummet. Kvällen bestod av möbelmontering och grillning. Gott gott.
Fredag: Då Maria tyckte att hon behövde skor så köptes det skor och bord på tradera. Jag packade upp sista kartongen och allt såg bra ut. Sen gick vi ut och åt middag och jag fick vara chaufför :-)
Lördag: mariannelund ville mamma till men kändes långt, 2h enkel resa, så vi for till Kosta och gick runt istället. Vi köpte inga glas eller dylikt men Maria köpte Bubblan :-D och var väldigt nöjd med det. Kvällen var en spelkväll då alla var väldigt less och jag har väldigt ont i ryggen.

Allt som allt en bra vecka men tung. Vi har gått mycket och mest umgåtts. Alla möbler är uppe, nästan alla tavlor och hyllor. Less is more tänker jag just nu men få se hur det går.

Inga kommentarer: