10 juni 2012

kom ner till slut

Så var vi nere i Växjö igen och detta efter lite strul.
Kunde tydligen inte hinna med flyget som jag skulle ta från Bromma till Växjö, som jag dessutom betalat för, så jag blev strandad på Bromma. Och nästa flyg till Växjö skulle gå dagen efter.
Ringde till J med tårarna i ögonen och han kunde boka tåg till oss. Så efter en buss resan in till Stockholm och en lång tågresa så kom vi äntligen fram.

Men detta resande och allt annat som har hänt har tagit på krafterna och jag har blivit förkyld.
Snuvig, hes och hostig försöker jag hålla mig borta från både Jesper och Märta men är svårt.
Igår var vi och handlade kläder till begravningen och sommaren och även till Märta.
Hon växer väldigt fort och behöver redan större mössa. J växer också och efter lite påputtning så prövade han sina vita skjortor idag och kom fram till att vi måste till Dressman en gång till.

Ja så var en kort sammanfattning av nästan allt som skett.
Orkar inte skriva om allt men ska de någon gång.

Inga kommentarer: