17 december 2012

sjukligt beteende?

Jag slapp inte undan jag heller, fick också ligga och må illa precis som Jesper. Och han fick ta sin första VAB-dag. Hoppas att försäkringskassan fattar hans anmälan han gjorde.

Men på lördagen kunde jag börja äta vanlig mat lite grann och igår mådde jag som vanligt igen.
Har börjar packa för hemresan nu.

Jag vet att de inte är helt hälsosamt att börja packa ungefär en vecka innan man ska fara men jag ska ända inte ha någon klänning på mig denna vecka så kunde packa dem. Fick även en chans att städa garderoben när jag gick igenom den

Märtas klädespackning får vänta till torsdag kväll då hon byter kläder några gånger om dagen. Har verkligen börja märka att det blir mycket mer tvätt när man har barn. hälften är hennes kläder och resten är våra kläder hon smutsat ner. :-D
Men hon är så söt så de gör inget. 

Inga kommentarer: