25 november 2014

Snart advent

För alla som väntat och saknat, här är jag :) 
Ska ta tag i denna blogg igen och ska istället för att ringa min mor, skriva ner allt här ist. Så hoppas på mer inlägg och billigare räkningar :)

Så vad har hänt sen sist:
Vi har skaffat katt, Bob 
Otroligt snäll katt och busig. Märta säger att det är hennes men är nog Jesper och Astrids :) 

Till följd av Bob så upptäcktes även möss i kallförrådet. Så nu längtar vi till efter jul så Bob får härja fritt ute. 

Träningen går så där, nån dag i veckan blir det. Men har en svacka helt med allt känns de som. Har inte bakat på jätte länge heller. 

På jobbsidan har jag eventuellt något på gång, får återkomma med detta. 

Astrid kryper, går med vagnen och har snart fem tänder. Nu är nästan fri från sin mamma och har sin första övernattning utan föräldrar nästa vecka :-I 

Och jag har klippt av mig håret :-D



Inga kommentarer: