23 maj 2009

Long time

nu var det ett tag sedan jag skrev. :D
Jag har fått jobb som jag går till när de ringer till mig. Känns väldigt bra faktiskt att röra på sig och få en inkomst. Även om den inkomsten kommer först vid midsommar.

Har varit hundvakt till Kent nu i veckan och det har varit roligt och lite jobbigt.
Han har bajsat inne Två gånger. Och inte sagt något. Men han har haft fullt upp.
Träffat hundar på Grundsunda dagen, Örnexpo och hemma hos Rickard och Annika.
Vi for till de och såg på Grey´s i onsdags och Kent fick leka av sig så mycket att han sovde hela kvällen och mycket på dagen.

Imorgon far jag och Kent upp till Umeå med Jesper till hans mamma som har varit på semester i Prag, hoppas att hon köpt för stora skor så jag få dem som tack för hundvaktningen. :)

Nej nu är det lunch och jag hoppas att jag ska komma med annat än bio besök på denna blogg.

Inga kommentarer: