25 maj 2009

Umeå och Kent

Nu sitter jag i Umeå och vaktar Kent. Men han sover eftersom det varit en lång och händelserik vecka.
Själv så vill jag på stan och köpa nya skor men kommer inte att ske, jag kommer inte heller att ge blod eller hinna rösta.
För Maria har heldag idag och jag trodde att hon bara gick halvdag. Men Men.

Jesper och jag kom upp igår och då var alla lampor tända och mer än 50% av köksluckorna öppnade men ingen Björn, det var inte heller diskat men jag tänker inte städa.

Hoppas att jobbet ska ringa efter mig mer i veckan för Maria har nu informerat mig om att jag ska betala hyra för sommaren men som snäll syster så lägger hon ut åt mig till jag har jobbat ihop pengar, vilket är snart hoppas vi.

Men annars är allt bra. Sonja, maria och Kerstin verkar ha haft de roligt i Prag. Jesper är i skolan och pluggar inför en redovisning. Och det är inte sol ute så kan inte sitta på balkongen. Nu ska jag ringa min mor och berätta att jag kommer hem sent idag, typ kväll.

Imorgon jobbar jag 7-16 :-D 

Inga kommentarer: