9 augusti 2009

Hejsan

Nu är sommaren snart slut. och det känns som om man inte gjort något på flera månader.
Ja, jag har jobbat men annars har det inte skett något spännande precis.

Jessica har landat nu och verkar ha det bra. Jag ska lägga ut bilder på familjen Strömberg här på bloggen snart för hon hann inte ta med sig några bilder.

Den 20 är min sista dag på jobbet och jag tänker prata med chefen om att få jobba under jul, förmiddagen iallafall, kanske inte en hel dag men en dagstur, om jag har tur.
Mamma och Pappa jobbar över jul så varför inte jag också?

Eller?

2 kommentarer:

Anonym sa...

men en dagstur, om jag har tur.
Mamma och Pappa jobbar över jul så varför inte jag också? läs igenom!!

Sofia sa...

Jag tycker att eftersom det är min blogg så borde jag få skriva som jag vill. Julen är flera dagar och inte tänker jag jobba dygnet runt.
tycker man inte ska kommentera om man inte vågar skriva ut sitt namn eller skriva ngt snällt