14 augusti 2009

ensam

Igår körde jag upp stora syster till Umeå och kom hem kanske sent.
Upptäkta då att jag inte förberett någon middag, stort misstag av mig. verkar inte ha lärt mig av mamma eller Björn.
Ringde då till Karin och Åke och de hade mat så att de räckte till mig :-) Tur för mig..
For då dit och fick både middag och matlåda, lyxigt.

Idag ska jag jobba 13-20,30 och sedan ska jag komma tillbaka hit till västergissjö för lite paj för jocke är hemma nu ikväll. Sedan blir det jobb imorgon och sen ska jag hem....

Mamma och Pappa kommer hem ifrån Gotland idag så vi ska grilla imorgon och kanske bada vildmarksbad igen. Det är väldigt skönt, men ibland varmt.

Hej Hopp

1 kommentar:

sonja sa...

och du din lilla skit kommer inte ner och hälsar på eller?
Jag planerar att stanna lite efter att jag slutat jobbet, kanske 27/9...