14 september 2009

Sista matchen


Vi tar ledningen i första halvan av matchen när Malin efter lite tumult framför motståndarens mål till slut slår in bollen. Men Domsjö ger sig inte och reducerar snart. Vi fortsätter att föra spelet och en klackpassning från Hanna frispelar Therese som inte gör något misstag. Vi går till pausvila med 2-1.
I andra halvlek är motståndarna snabbare på bollen och vi blir lite stressade. Men vi jobbar oss tillbaka till vårt fina spel och flyttar succesivt fram positionerna. Vi får en frispark som Anna placerar väl, ribba in. Vi fortsätter att föra matchen och Therese gör sitt andra mål. Några sekunder innan matchslut reducerar Domsjö till 4-2, vilket blir slutresultatet.

Det negativa denna match var att Viveka gjorde illa sitt knä ordentligt och att jag fick en vridning på mitt där jag gjort illa det förr.
Kunde inte sova så bra för fick ligga på rygg hela natten för att inte röra knä. Ont som bara den. Längtar till Sonja kan kolla på den igen. Svullen är det men inte blått så det är ju bra, eller?

2 kommentarer:

sonja sa...

spelade du med knäskydd?

Sofia sa...

nopp, har gått bra utan så hade inte de. Men Göran kylde ner det och sedan tog jag på stödet när jag skulle kolla om jag kunde gå ut igen