15 april 2010

nytt

Idag är det en ny dag och jag och jesper har nu börjat en nyare version av våra tidigare liv.

Vi lever nu i en etta på 33 kvm i Gideå.
Jag pluggar på dagarna vid köksbordet oftast med Simon och Garfunkel i bakgrunden. Medans Jesper spenderar sina dagar på BAE i stan.

Han kommer hem vid halv fem, fem tiden och då är maten klar eftersom jag blivit less på att vänta. Och eftersom jag lagade maten så diskar han oftast.

Igår fick vi vårat internet, gratis i 10 dagar.
Och vi investerade i ett diskställ, äggkoppar och en kupa till micron.

Ja vad mera har hänt?
Imorgon har jag trivselmys med fotbollslaget kväll till morgon så Jesper far nog hem till Karin och äter enligt rykterna.
Lördag blir det Area 1 med ViUnga och söndag är en lugn dag med kanske en fotbollsmatch i husum. :D Om jag får som jag vill.

har tvyärr inte jobbat något mera och det är tråkigt.
Men har lyckats ändra praktikplats från Husum till Gideå.

Nu ska de pluggas och spara på internettraffiken....

3 kommentarer:

sonja sa...

så mysigt ni verkar ha det :-)

Sofia sa...

ska lägga ut bilder på lgh sen när jag hittat kortläsaren :D

Anonym sa...

Jag har hört rykten om att en riktig höjdare med kompanjon ska komma och spana....