26 april 2010

Äntligen Måndag

Idag är det äntligen måndag och solen skiner och veckan har nyss börjat. :D

Helgen gick snabbt och jag har nu avklarat en vecka på hemtjänsten.

Idag har jag haft möte med chefen. Det var inte så lärorikt som jag väntat mig.
Hon visste inte vilken lön jag kan få eller hur jag kommer jobba i sommar. Men jag får le och gå vidare. Hon pratade mest om hur jag är som person och hur hon ska utvärdera mig under sommaren.
Jag ska visa mer ödmjukhet säger hon.
Då funderar jag på om man kan jobba inom vården utan att visa ödmjukhet???

Ikväll är det middag hos Bettan, palt :)

1 kommentar:

sonja sa...

Så sant. Jag hade ju en praktik där jag fick konstig utvärdering. Nu när jag jobbar får jag beröm av både kollegor, patienter och läkare för att jag är bra. Och gamla chefer ringer och frågar om jag har jobb. En praktik säger inte allt helt enkelt