2 maj 2010

Halv tid

Halva tiden på praktiken har nu flygit iväg och vi har kommit in i Maj månad.
Dessa veckor har gått fort när man inte varit på praktiken men långa dagar har det varit. Vet inte riktigt om jag passar inom hemtjänsten men det känns inte dåligt heller. Men känns konstigt att komma hem till folk som jag aldrig träffat förut.

Va mer? Valborg spenderades hemma med syster Maria och Kent. eftermiddagen var mamma med på och kvällen var pappa med. De jobbade om de inte framgick.
Har även skickat in mitt första arbete inom kursen Social Omsorg.

Jag försöker även planera in ett besök till huvudstaden och Anna-Maria. I början av juni lutar det åt nu. Klar med alla arbeten och innan sommarjobbandet börjar. Verkar vara en bra vecka det.

Snart kommer Lovisa hem och Jessica också. Jessica måste bara lyckas ta sig till Bangkok för att hennes biljett hem flyger därifrån och går inte att ändra. Är nervös..

Jesper och jag spenderar våra lediga kvällar med att fixa köksstolarna. Vi putsar dem och sedan målar vi dem vita och sen äggvit eller någon färg. blir ganska bra. Kan lägga ut en bild med dem sen.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilket är långt dagarna på praktiken eller dina lediga dagar?