21 juni 2010

inte mycket

ja inte mycket har hänt sedan jag skrev sist.
Var med Kent, Lotus och Emelie i tredjeviken och tränade lite i skogen och de lekade också förståss. (torsdag)
Blev ringt in på morgonen och stack och jobbade 7-1630. Kom hem och bytte om och for till HUsum för grillning och 70-tals fest med vänner och främlingar. (fredag)
Vaknade av mobilen kvar över sex och kunde inte fatta varför den jävlen ringde och varför det stod jobbet. De undrade om jag kunde jobba 7-12!!
Men Sofia sa nej tack, jag ska redan jobba kväll. :D (lördag)
Kom hem efter en förvirrad kväll med Natascha och gick och sovde så fort jag hade fått se tårtan. Vilket fint bröllop för de blåblodiga + Daniels familj.
Upp klockan sex för att gå och jobba 7-16.
och sen var jag så less.....
Hamnade framför This is it och blev imponerad av hans dansare. (söndag)

Men nu har jag vikt tvätten och ska gå till jobbet för ett möte.
Och sen kanske de blir en promenad och samtal till Jessica som jag inte sett eller hört av på ett tag.

Maria kommer hem idag också till Kents förtjusning :D och hon ska vara hemma länge... Kanske hon kommer hit så vi kan ses eller bada något.

Inga kommentarer: