17 januari 2011

En lång månad

Såg nyss att det är nästan 30 dagar sedan jag skrev sist.
Skäms på dig Sofia...

Men vad har hänt då?
Julen har passerat och den var toppen, förutom att jag hade feber på julafton.
Nyår var mysig, spenderades med pappa, maria och jesper hemma.
Sen har jag jobbat så mycket som jag kunnat.
Och haft feber en gång till.
Hunnit vara på spa på Paradisbadet.
Jobbat natt två gånger och jag har sovit underbart.

Glömde nästan: min arbetstitel är nu Undersköterska :D
Fick några presenter av familjen som är väldigt användbara nu vid flytten.

Är nu mindre än två veckor till jag ska flytta.
Tiden hinner i fatt mig.
Har packat alla saker utom kläder. Tror jag iallafall men jag hittar saker hela tiden som kan vara bra att ha med mig.
Kommer att ha kvar hemma två kartonger med "minnes saker" och "bra att ha" kläder.

ska bli bättre på att skriva. Jag är sämre än Sonja men bättre än Maria. :p

1 kommentar:

sonja sa...

lite bilder när flytten är klar vore inte så dumt, om du vill närma dig sonja-klass på bloggandet alltså