20 december 2010

Sista kursen (någonsin??)

Har idag haft prov i min förra kurs Rehabilitering och Habilitering, gick väldigt bra.
Väntar bara in slutbetyget nu.

Men börjar just nu min sista kurs innan jag är klar undersköterska, Arbetsmiljö och säkerhet.
Denna kurs pågår under jul och nyår och avslutas med återigen ett prov. Jippi..

Gladaste nyheten för denna vecka är att Jesper är hemma igen. Även om det bara är i tre veckor så är jag sprudlandes glad.
Och två veckor efter han farit är det min tur. Nervös? JA..

Och för att jag ska flytta så söker jag jobb i Växjö förfullt. Söker allt jag kommer över och ska även dra ut alla adresser till de äldreboenden, sjukhem och hemtjänst som jag funnit i Växjö. Februari-månad betyder= Gå ut och söka jobb och presentera mig överallt-månaden. Låter kanske drygt men behöver göras om man ska lyckas få jobb.

Ses över julen :D 4 dagar kvar

Inga kommentarer: