7 december 2010

Ny månad, nya händelser?

Ja vad ska man säga om mitt liv.
Enligt mig så består min vardag av prakik, uppgifter och det som blir över.
Har de senaste tre veckorna haft praktik och är nu inne på slut spurten, tre dagar kvar. Skulle egenligen gå även mån-ons men behöver inte det.
Skönt tycker jag eftersom jag har tre prov och NIO uppgifter som ska lämnas in innan julafton.
Efter jul är det två uppgifter och ett prov till jag är klar undersköterska.

Vad händer annars i Sofia Svenssons liv?
Har köpt klart alla julklappar men har inte slagit in alla än. Staplar de istället på en hög i mitt rum.
Längtar mer och mer till flytten till Småland. Mindre än två månader kvar...

Idag svimmade jag nästan efter jag lämnat blod på blodcentralen. Fick ett blodtryck på 94/82. Alldeles för lågt Systoliskt tryck. Efter 40 minuter så hade den kommit upp till 104/60. De ville inte låta mig fara hem då men jag orkade inte vara där längre. Har nu ätit blodbröd så hoppas de hjälper lite.

Men nu ska jag skriva lite på uppgiften för denna vecka och sedan se på tv med familjen.
Hej hopp

1 kommentar:

Jesper sa...

Bara att knapra lite järnpiller nu da...