9 september 2011

Arbetslös och på hemgång.

Jaha nu är man arbetslös.
Har lite blandade känslor kring det.
Tråkigt att inte ha ett jobb och någonstans att gå på dagarna men ändå jätte glad över att jag då kan fara hem till Norrland några veckor och ladda batterierna.

Har känt mig väldigt trött senaste dagarna och ska kämpa för att vända på det genom att gå på promenader när jag känner mig trött men är helt normalt enligt läkaren att vara trött.

Håller på att planera för framtiden förfullt och därför ökar utgifterna lite just nu då man köper saker.
Men ska försöka hålla igen där också och vara ekonomisk lite och endast köpa saker som man kan använda flera gånger eller göra saker själv.

Men som sagt på måndag eftermiddag flyger jag hem :D
Kommer sakna Jesper man han finns kvar...

Inga kommentarer: