26 september 2011

Hemma? Borta? Hemma.....

SMÅLAND.
just där befinner jag mig nu.
Efter exakt 2h flygning som inte gav någon paus mellan dem så landade jag kvart i tolv idag.
Är otroligt less på att resa nu så jag stannar här nere ett tag nu.

Har varit hemma i två veckor exakt och jag har inte gjort något alls.
Eller jag har på helgerna jagat älg / suttit i skogen och tittat på träd.
Och jag har varit med mamma, pappa, syster och mormor och top 6 vänner på lördagkvällarna.
mån-fre har varit vilodagar.

Eftersom jag är less på att vara utan jobb, efter två veckor, så har jag jobbintervju nu på onsdag. Spännande och imorgon ska jag till arbetsförmedlingen igen.

Åh måste lägga ut en bild på mitt handarbete jag gjort men inte kan avsluta.
Mamma, vi glömde att gå igenom hur man gör efterstygn.....
Kanske få testa mig fram.

Inga kommentarer: