1 november 2011

Listor a la Sofia


  • Gå med Källsorteringen - KLART
  • Bära ner utemöblerna till förrådet
  • Bära ner extra täcket och stolsdynorna till utemöblerna - KLART
  • Lägga bort MC-kläderna och hjälmen - KLART
  • Boka klipptid till Jesper och ögonbryn till Mig. - KLART
  • Tvätta fönstren utsida och insida
  • Handla mat - KLART
  • Byta till vinterdäck
  • Möblera om i klädkammaren och sovrummet - KLART
  • Tvätta alla filtar
  • Tvätta duschdraperierna och byt ut dem.
Nja jag hann med ganska mycket igår.
Idag har jag lagat Jespers middag för idag och diskat bort efter det. Har även städat i köket och tvättat fönstren i sovrummet men sen tog fönsterputsen slut. Så ska köpa ny till helgen.

Eftersom vi troligen kommer att fira jul här nere i småland så har jag börjat göra en lista med allt som ska göras i december (listor i sann Sofia anda).
Har en del maträtter och såser som jag behöver mammas recept för. Men finns tid över till det. Det är ju bara november just nu.

Inga kommentarer: