17 februari 2014

Aj, vilken dag

Just nu sitter jag vid köksbordet och funderar på hur jag ska ta mig upp som....

Morgonen började bra, kroppen kändes okej och jag har fått sova en hel natt igen utan att vakna. Jesper konstaterade att det måste ha varit en bra natt eftersom jag till och med vände mig en gång själv.

Dagen på jobbet blev tung. Fyra duschar och ingen tid för mellanmål eller toapaus och en promenad. Kändes redan i höften då jag satte mig i bilen.

På dagis sovde märta tungt så jag fick skjuta upp hämtningen till kl:14. I vanliga fall brukar jag sitta och vänta till hon vaknat men var för hungrig.

Kom hem, startade en maskin med tvätt, vek bort helgens vittvätt och satte mig för att äta. Och nu är jag här, funderandes på hur jag ska kunna resa mig från klappstolen.

Inga kommentarer: