10 februari 2014

Liten uppdatering

Saaben är tillbaka, dock lyser motorlampan fortfarande men jag ska köra ändå säger Jesper. Och säger han det så kör jag ändå, fastän jag inte gillar det. 
I fredags blev vi bjuden på middag ute i Gemla, perfekt kött var det och sällskapet var toppen. :) de små fröknarna lekade till klockan var över 22. Sen for vi hem för jag har haft jobbhelg. 
Detta hindrade inte Jesper som spenderade hela lördagen med att laga mat och vi bjud hem Johhny och Frida som vi lånat bilen av. Jag fick komma hem till dukat bord :-) härligt... 

Igår hade jag dock delad tur, hade det även i onsdags och det känns i kroppen. I natt har jag sovit på rygg och inte rört mig överhuvudtaget. 
Nej nu är kl 07:02 och Märta vaknar precis som hon brukar. Nästan exakta samma tid varje ledig dag. 

Inga kommentarer: