6 februari 2009

Äntligen Fredag?

I måndags gick jag till Malin som planerat och fikade te med kakorna jag hade med mig.
Vi skulle gå ut o gå men Malin hade redan gått för min middag blev senare än vi tänkt oss.
Det blev inget fika hos Emelie vilket jag inte hade emot så mycket eftersom vi hade mer tid för att prata istället. Hon har fått det jätte trevligt på Fysikgränd.

I onsdags så läste jag vårat kapitel som handlade om familjen, släkten och hemmet. Det var väldigt intressant.
Föreläsningen den här veckan var onödig men eftersom det var den enda denna vecka så kände jag mig skyldig att gå på den.

Idag har vi gjort grupparbetet men vi pratade mest om allt annat än kapitlet. Så vi delade upp ämnet och jag fick om Maktfördelningen. Vi ska jobba över helgen och ses på måndag morgon innan vi ska ha våran lektion på 40 min klockan 13.
Känns som om vi kommer göra bra fastän vi bara fått fredag att göra uppgiften på.

Ikväll ska jag vill Linn på klassfest och vi ska mest leka. Funderar på hur jag ska ta mig dit eftersom min cykel har frysit IGEN och bara har en växel, buss eller gå eller cykla med en växel? Blir nog buss så måste se om jag få tag på Peter och se om vi ska följas.
Vad har han för nr?

Inga kommentarer: