2 februari 2009

Okej

Helgen har varit lugn. Var på Öppethus i lördags med Jesper och Johnny och jag kan lova att många konstiga kommentarer fick dom om sina overaller. Men sämst va nog Simon som fortfarande inte har bestämt sig för ett Projekt Arbete och han verkar inte bry sig.
Lördag kväll och söndag var hemma kväll och dag.
Blev Ordförande för Vi Unga Treklövern i söndags, precis som väntat.

Nu i tre dagar sitter jag och skriver på en debatt artikel som ska vara inne innan onsdag kl. 16,00. Jag vet inte ens hur man skriver en och den ska vara på 4 a4.

Måndag är fika med Malin
Tisdag är fika med Emelie
Onsdag är kanske fika med Maria J-L
Tordag är föreläsning
Fredag är grupparbete och KLASSFEST och NATTKLUBB
Lördag är hem och sextiokalas
Söndag är skidtävling

Detta är mitt schema för veckan på ett ungefär :-D

Slappt jag vet men ska hinna läsa en jäkla massa tråkiga böcker och texter.

VI HAR FÅTT RINGARNA NU

Inga kommentarer: