23 februari 2009

20 år

Igår fyllde jag 20 år.
Jag vaknade upp och gjorde frukost och sedan såga jag skidskytte och längdskidor. Medans läste jag om sociologiska klassiker.
Efter min uppvärmde middag kom Maria och Jesper hem på kvällen.
Firade med ett glas mjölk innan jag gick och lade mig.

Jag fick denna fina glasblock av Jesper och denna drömfångare som vi ska sätta upp vid sängen :-D
Och denna tavelram med dyna som han har tänkt att jag ska hänga upp mina örhängen.

Av mina Systrar fick jag en väska. Ljus brun och väldigt bra stl, Liten med ryms ändå mycket.




Av mamma och pappa fick jag en biljett i Umeå Open och nu när jag läst på vad det är för något så verkar det spännande.


Av mormor och morfar fick jag 200 kronor och sällskap under Vasaloppet.
Och av åke och karin fick jag 250 kronor på Akademibokhandeln.
Allt som allt så var det en tråkig födelsedag men med jätte fina och använbara presenter.
Tack!

Inga kommentarer: