1 oktober 2009

allt som jag missat att nämna

Sitter nu idag och skriver om Jonas Gardells bok En komikers uppväxt och min hjärna har försvunnit idag.
Sitter och ordbajsar skit ur mina fingrar ut på dataskärmen. Har kommit upp till 2 sidor nu om inget som betyder något.
Inget låter bra. Saknar sällskap, eller kanske ska inte säga så nu när jag läser distans.
Men saknar någon att strö prata med när min hjärna just nu är mos och potatis.
kent är inte särskilt social nu när han träffat sin mamma igen och blivit kär och galen.
Han ligger nu och är deprimerad för hon är i skolan utan honom.

Men men kanske ska skriva om Gotland och Visby ist.

For som sagt ner för att ta hem stora stora syster som skulle flytta hem igen, jippi....
Bilresan till Stockhol gick galant, jag kör ju som en gudinna (inga källor till detta går att få).
Hatar båtar och annat som går på vatten men färja gick bra efter en stunds väntan för att magen skulle hinna med.
Kom till Visby och Jesper körde fel på en gång men tur nog så kunde vi bli guidad rätt av Sonja.
Middag ute på fredag, underbar stad, med underbar solnedgång.
Lördag blev Fårö och spindeldödandesdag. Jag slog till ordentligt medan jesper och Sonja blev döva av mitt krigsläte. Åt middag hemma innan vi gick på Munken dansade till vi blev trött och gick hem medans Sonja och Hanna dansade lite till.
Söndag var det rundtur igen och middag på kvällen med Anna och Hanna innan de fick ta farväl av varandra och jesper och jag gick runt och tittade lite mer på staden.
Bilresan hem på måndag är inget att nämna.
Just ja.. det var solsken och inga moln hela helgen. Ta den du..

Ja detta var allt som ja hade missat att säga.
Bilder läggs upp på begäran........

Inga kommentarer: