29 oktober 2009

fortsättning följer

Ja du.
Idag så reser jag hem med Björn.
Imorgon ska jag ut med tjejerna, först inflyttningsfest hos Bettan.
Helgen blir nog lugn, kanske en resa till marknaden i Björnsjö, kom dit vet ja.

Nästa veckan blir det fotbollsmöte och träning, samtal till CSN och möte på Komvux och HLR-prov.

Vad som händer den helgen vet de som behöver veta.
Kanske ska berätta för alla som inte pratat med mig att min morfar avled söndagen den 25 oktober klockan 17:20.
Jag kommer att sakna honom och hoppas att mina dikter tidigare beskrivit det på det viset jag önskar.

Nu ska jag försöka skriva lite på uppgiften så jag inte behöver skriva allt imorgon.
Har försökt planera att jag ska hinna skriva en uppgift och börja på den som kommer efter för att få tid att plugga inför provet som kommer i denna kurs.
Vet inte när provet är än men om man spenderar tid med boken iförtid så går det nog lättare att plugga sen.

Inga kommentarer: