9 oktober 2009

hem

Sitter nu vid datorn och väntar på Åke.
Jag skulle egentligen åkt med bussen som går kvar i tolv men eftersom gratis är bättre så åker jag med dom istället.
Ska berätta om min planerade helg hemma. Är inte hemma så mycket men sover där iaf en natt...

Fredag: Bil till husum, bil hem, äta, fixa, bil till emelie, buss till stan, festa lite/mycket (efter humör), bil hem till mormor och moster för att sova.

Lördag: Komma hem ifrån husum, lunch, fixa mig igen, bil till stan, fotbollsavslutning med laget, middag och bowling, bil hem.

Söndag: Ska sova ut och sedan plugga klart, vill göra klart uppgiften innan veckan är slut för att inte spricka i planeringen. efter en förhoppningsvis god middag så ska jag försöka passa en buss upp till Umeå igen.

Stressig planering, nja inte precis. Är mest fram och tillbaka planering. Umeå, husum, hem, husum, stan, husum, hem, stan, hem, umeå.

Förvirrande för vissa, en vanlig helg för mig.

Inga kommentarer: