12 augusti 2010

familj och vänner

denna vecka har spenderats med vänner och familjen.
Sista dagen av förra veckan spenderades med tjejerna hemma hos emelie på tårtkalas. Jätte god tårta med bär och bullar.
I måndags var jag, emelie, elisabeth och ulrica på Grundsunda och åt våfflor och gick på loppis. Investerade i tre små plåtburkar. Sen for vi till Emelie och fikade.

I förrgår var maria och jag på stan, maria med sina vänner och jag med karin och jessica. Köpte lite små saker.
Sen så åt vi hemma hos mor och far, grillat med grönsaker, väldigt gott.
sen följde maria med oss till gideå och sovde här.

För igår var mamma, maria och jag i Skademark på loppis och cafe men vi fyndade inget.
Sist jag var där köpte jag salt & pepparkar.

Idag så jobbar jag extra eftersom jag ska vara ledig må-to.
Sen har jag bara tre dagar kvar (helgen) innan jag blir en springvikarie igen.

Inga kommentarer: