30 augusti 2010

Hjälp sökes

Just nu har mitt schema redan skrotas när det gäller skolan och uppgifter.
Ska skicka in en idag men eftersom jag jobbat i helgen så ligger jag efter lite grann men fick hjälp av våran sjuksköterska när jag hade frågor i helgen.
Känns bra att bo nära jobbet när jag kör fast.

Var hos farbror Polisen idag och fixade så att jag kan låna morfars gamla vapen nu inför älgjakten. Ska kolla upp lite mer när det gäller vapen lite senare.

Har stora frågor framför mig också.
Tjänar jag på att gåå klart skolan här i Norr om Jesper tackar ja till jobbet i Växjö?
Eller tjänar jag socialt och jobbmässigt mer på att plugga halvåret klart där nere?

HJÄLP MIG

1 kommentar:

sonja sa...

jag skulle läst klart där nere. då träffar du ju lite folk också. om det inte är problem med skolan eller sånt