22 september 2010

olycksfull

Ja nu har åter en vecka gått nästan innan jag skriver ett nytt inlägg i denna blogg.

Skolarbetet gick super bra fastän jag inte var nöjd med den och nu ligger jag efter några dagar.

Pappa sköt en kalv i lördags och Tobias en ko och ikväll har de slaktat, jag fick inget veta men höll på att fylla släpvagnen med en soffa.

Vi har nästan tömt lägenheten förutom mina saker.

Och när vi skulle bära några kartonger så missade jag ett trappsteg och landade på ett knä. Men jag tappade inte kartongen med glas :)

Men det blir många kartonger för en sån liten lägenhet, fastän vi har kastat mycket och jag tar hem en hel del. Jaja får sortera ut mer sen när man har ett fastboende och att man vet att man ska bo där mer än ett halvår.

Ikväll är det festis och bullar och Superstars eller nått annat.
Ingen film iallafall för vi har packat ner allt.

Positiva med flytten är att jag får en stor tv till övervåningen men det kan inte kompensera för att jesper far och jag stannar.

Inga kommentarer: