27 september 2010

Home again

Ja nu har Jesper farit och jag saknar honom.
Så nu var det skrivet.

Jag har nästan flyttat hem, har lite saker kvar i gideå men har över en månad på mig att tömma den. Ska hämta de sista blommorna och packa in lite i en kartong.

I lördags hade jag tjejerna över här hemma på middag, bad och övernattning.
Tur vi hade övernattningen för gick och lade oss vid halv fyra.
Surströmming var förrätten kan man kalla det eftersom vi inte åt jätte mycket av den.
Sen blev det Tandoori lax med special tsatziki.
Efterrrätt var smält´choklad med frukt.
´
Badet var 38 grader så var perfekt och vi bade i nästan tre timmar.

Idag har mamma och jag varit hos polisen och fyllt de sista papperna och kompliterat jespers licensansökan.
Också ha jag tränat lite med Scott att han inte ska springa iväg när vi är ute och går. Gick bra till vi kom på våran väg igen då stack han åt andra hållet.

1 kommentar:

Jesper sa...

Saknar dej åxå.
Köp en hundvissla och få han att lyssna på den.