8 september 2010

Tele2

Detta dumma internet som Jesper och jag har.
Lägger av hela tiden vilket gör att min uppgift denna vecka blev inskickad sent men läraren har förståelse.

Men annars går det bra. Jag jobbar både på huset och hemtjänsten nu och vill jobba så mycket som möjligt för att kunna flytta till Växjö senare i framtiden.
Har egentligen ångrat mig, vill inte att han ska flytta. Men får lägga studiebidragen på telefon räkningarna istället. :D

Pappa har skaffat en super söt valp som hette Scott och sedan Mulle och nu Kurt. Ja jag vet, vad är Kurt för namn på en hund? Ja det väldigt passade namn tycker vi eftersom han ser ut som en Kurt. Iallafall när vi nu gett honom namnet Kurt.
Ska lägga ut en bild sen.

IMorgon ska jag på jobbfest och äta thaimat med arbetskamraterna.
Sen på fredag är det surströmming med jaktlaget och mamma kommer hem på kvällen och sen är det godnatt väldigt tidigt för annars missar jag första jaktdagen :D

1 kommentar:

Jesper sa...

Och tyvär kan vi inte byta internet.
Men som det ser ut nu så kan ja inte ens få en etta i Växjö så kanske blir kvar här uppe.