5 oktober 2010

Mitt nya liv.

På torsdag tar jag bilen med Maria ner till Stockholm och sedan på fredag flyget till Oslo. Känns bra med en semester, Sonja kommer möta oss i Oslo, hon kör bil dit.
Fredag är jobbsökar dag för Maria medan jag får vandra runt. Kanske hitta något fint hus att fota.
Lördag ska vi vandra ännu mera och söndag ska vi hem.

Nästa vecka ska jag till Växjö :D
Ja, jag vet. Fullt upp och jag flyger och far fram och tillbaka...

Men för att få perspektiv på min tid har jag gjort en veckoplan för två veckor framåt.
tors 7/10: Bil till Stockholm
fre: flyg till Oslo
lö: Oslo
Sön: flyg till Stockholm och bil hem.
mån: Städa lgh i gideå
tis: Skola
ons: modevisning
tors: kommunalval
fre: bil till Umeå, flyg till Stockholm, tåg till Växjö.

:D
Älskar mitt liv.
Medan jag flyger, åker, kör fram och tillbaka ska jag göra en uppgift i veckan och skicka in till skolan.
Jag kommer klara detta super bra, annars stänger jag in mig hos mamma och pappa och lämnar aldrig mer huset innan skolan är klar.

Men här nedan är min nya frisyr :)
Vad tycker ni?

Inga kommentarer: