30 oktober 2010

Ensam

I torsdags kväll kom jag hem. Packade upp och umgicks med familjen.
I fredags morse for mamma, pappa, Maria och Ragnar till Orsa, Sonja, Jens, sussie och Kent. För att hälsa på och för att ta hem mr K hit hem.

Scott och jag hade en mysig kväll igår. Såg på tv, drack te och tittade på bilder på datorn.
Idag så sovde vi länge. Tänkte jaga till lunch men scott fick för sig att spy så blev inget.
Ska ringa mats snart och fråga hur de tycker att vi ska göra med scott. Om jag ska hämta han i natt efter ladies night eller om han ska sova där till söndag morgon. Oavsett så är jag nykter ikväll och kör bil.
Klockan tre till sex har jag ordförandekonferens för viunga. Sen middag med Emelie, Lovisa och Sandra. Sen.... Ladies night.

Hoppas det är bra.

Imorgon kommer familjen hem igen.

Inga kommentarer: