9 november 2010

Prov

Idag har jag prov klockan tre i Geriatrik.
Ett muntligt prov och det är absolut inte min starka sida då jag oftast blandar ihop olika saker och får minnesluckor och hela min hjärna blir ett blankt papper ifrån M-Real fabriken.

Men idag ska det gå bra??? Hoppas på det. Läste igenom boken igår och idag men får se, hoppas mina erfarenheter kan hjälpa.

Att bo ihop med Maria går ganska bra. Igår ville hon stoppa sin tå i mitt öra men mamma sa att jag fick ge igen och då gjorde hon det inte.
Ialla fall inte på mig men pappa fick en dos av Maria igår, dvs en tå i örat.
Idag när jag skulle plugga med The Baseballs i bkagrunden ställer hon sig på Crosstrainern och ska träna med sin musik. Inte uppskattat av Sofia som ändå gav med sig om hon sänkte volymen.

Vad har hänt annars?
Tappat bort körkortet, bankkortet och icakortet någon gång i fredags när jag jobbade inom hemtjänsten.
Så hittar ni det i Gideå, Eldsmark, Flärke, Hattsjö, Västergissjö eller Sunnansjö eller Västanå så kan det vara mitt. :D
Har beställt nytt körkort, dyrt som attans, beställt nytt bankkort och spärrat det andra som ändå var tomt och ska fixa Ica kortet senare, även det tomt nästan.

Ne nu ska jag äta lunch och söka efter kriser som kan drabba en svårt sjuk människan. Tips?

1 kommentar:

sonja sa...

En dos av maria kan man tåla men inte i örat. Stackars far kanske kompenseras för lidandet i helgen. Hon får baka något gott.
Gideå-maffian har alltså fått tag på dina personuppgifter, inte bra....