6 maj 2011

fixar i hemmet

Idag så tvättar jag bort vinterjackorna
och stryker bort tvätten.
Kanske så målar jag klart min tavla men tror inte det. :)
Känner mig inte så inspirerad som jag var innan med den. Vet inte vad jag ska måla riktigt.

Har lagt ut lite smycken på tradera som jag aldrig använt eller använt en gång. Känns som om jag hamstrar smycken så har sorterat ordentligt.

Och några skott av basilikan har tittat fram men länge kvar innan man kan planera dem i blomlådan. Får vänta till vi varit hemma. Ska fixa barnvakt åt mina blommor och kryddor först.

2 kommentarer:

sonja sa...

Då är min basilika större än din, säkert någon cm hög :-).

Jag är klar med vinterjackor och skidmössor. Bara Jens handskar kvar, som jag tydligen ska tvätta....

Anonym sa...

Kanske för att Sonja har planterat sin och Sofia har planerat sin basilika.