5 maj 2011

Planerar hemresa

ja, nu börjar planeringen för våran hemresan.
Kommer hem om några veckor för att spendera dagar med familjerna. Kommer på onsdag kväll/eftermiddag och far hem på söndag morgon/förmiddag.

Just nu ska man hinna med så mycket som möjligt innan vi far om två veckor.
Jag har nyss planerat basilika och väntar på att den ska gro så jag kan planera de ute i lådan.
Men går inte bra med pelargonerna ute, har varit minus grader ibland på nätterna och blommorna får stå inne till det blir varmt igen.

Jobbar denna veckan 6 av 7 dagar. och nästa vecka jobbar jag 7 av 7 plus måndagen efter.
allt för att kunna ta ledigt.

Ska försöka hinna klippa mig innan begravningen men vet inte vart jag vill klippa mig här i växjö, vill hem till ö-vik dr jag vet vilka som är bra med mitt hår.
Får fråga runt på jobbet efter tips :D

1 kommentar:

Sofia sa...

Blev KlippDay efter att Julia tipsat om det. :D