28 maj 2011

Oj va långt de blev.

Ja på min förmiddag var jag som sagt effektiv.
På eftermiddagen så var jag lite mindre effektiv, kändes de som iallafall.
For till Grand Samarknad med Sandra och hon handlade sitt och jag köpte en ring och en ny bikini då den förra inte passade så bra.
Sen så handlade Sandra och vi for och hämtade hennes nya bil.
En lite Seat som ser ut som en babis jämfört med hennes förra bil.

Sen när jag kom hem så gjorde jag iordning Jesper pajdeg som han skulle ha till sin middag, han och Olsson gjorde VBpaj.
Tog även reda på ananasen och melonen som inte mådde toppen.
Visar sig sedan att melonen jäst och var väldigt hemsk.

Medan de åt VBpaj så åt jag middag med jobbet.
Lax planka med potatismos och en kopp kaffe efteråt.
Sen blev jag övertalad att följa med ut såvi var tre av tretton som gick på Harrys.
väldigt trevligt blev det.

Nu ska jag på Fotokurs :D

Inga kommentarer: