12 maj 2012

sova under himlen


Nu har mamma snart varit här en veckan och det har varit skönt. Har saknat familjen men det räcker nog med en vecka. Vi har inte hunnit blivit tokiga på varandra som vi ibland kan bli. Kan nog bli så när man är så lika som jag och min mamma är varandra. När man inte ser varandra så mycket så uppskattar man sällskapet mer.
Kommer nog att sakna sällskapet men på tisdag kommer Jessica och Karin och byter av henne. Märta kommer få många nya att sova på.
Men än så är hennes moster Sonja bäst att sova på, förutom föräldrarna sina.


Idag satte vi upp sänghimlen ovanför spjälsängen, blev väldigt mysigt. Jag vill också ha en sänghimmel men får nöja mig med att jag också hade en när jag var liten/yngre :). 
Har även varit på Husebybruk och sett "slottet" samt köpt saft och marmelad. 

Inga kommentarer: