6 september 2012

"Alldeles alldeles Underbar" : Askungen

I veckan skickade jag efter denna klänning till M som hon ska ha över jul och nyår.
Fick den i förrgår och den är så fin. 
Är tillhörande underbyxor till också. Materialet är så lent att jag funderar på att köpa en ljus till henne ifall det händer något fint i sommar eller så. 

Skola gick bra och nu ska jag läsa inför måndag då vi ska ses i gruppen och påbörja de två grupparbeten som ska göras innan månadens slut. 

Igår for Jesper hem till norr och kommer hem igen om tre veckor ungefär så M och jag får klara oss på tu man hand.
Blir att strukturera upp mer så jag hinner med allt som ska göras. 
Nu ska jag hänga tvätten och få M att sova (hon/vi ska på lek & sång kl 13 så hon behöver nog vila innan dess)

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer: