27 september 2012

shopping hela dagen

igår blev det en promenad i regnet medans tvättmaskinerna kördes. Jesper manglade för första gången igår..
Märktes att de va första gången och ingen som visade hur man gör det så det bli bättre... MEN resultatet blev bra ändå men blir bättre nästa gång. :-D

Idag så ha de blivit en heldag på Grand Samarkand med Anne (Isabelle) och Mathilda (Liam). God lunch, gott kaffe och några fynd till både mig och Märta. Blev några pyjamasar i 74 så nu har hon så de räcker där och en Missoni Scarf från Lindex, var så fina. Vill köpa en hel outfit men nöjer mig med en scarf till henne, Jesper tyckte inte om mönstret så kompromissar lite ;-)

Och jag köpte en fin t-shirt som jag spanat på länge på Kappahl.
 Rosa T-shirt, T-shirt med tryck framtill från...
Nu ska jag söva ner lilla damen innan Jesper kommer hem från jobbet, han skulle försöka gå hem vid 17, få se hur de går. Han kom hem halv sex igår.

Inga kommentarer: