4 september 2012

Första skoldagen på länge

Igår hade jag första dagen i skolan. 
Det gick bra, saknade Märta däremot så ringde hem två gånger. 
Var mycke information men all kände jag inte var nödvändig men satt och gick igenom det ändå. 

idag börjar vi tidigare så jag klev upp tidigt för att kunna ge Märta frukostarna. Hon ligger just nu och ser Luftenshjältar med Jesper i våran säng. Hon har lärt sig två nya ljud som hon använder hela tiden. 
Vi låg och lyssnade på henne i natt då hon låg och  pratade och ljudade i en halvtimme ungefär- är väldigt roligt :-D

Nu är de mindre än en timme till jag ska cykla iväg så ska stöka bort disken från diskstället och diska bort min frukost kanske. 

(vi har lagat saaben nu, så nu går den igen :-))

2 kommentarer:

sonja sa...

"vi" har lagat saaben :-)

Sofia sa...

Ja vi. Jag satt också ute på parkeringen Sonja och bytte bränslepump :p