15 oktober 2012

Allt är Bra.

Det var ett tag sedan jag skrev nu, över en vecka. Men allt är bra nu med lilla fröken. Hon kryper runt och skrämmer livet ur oss hela tiden. Hon drar i allt och försöker ställa sig fastän sakerna inte sitter fast ordentligt.
Idag regnar det som vanligt nästan här nere så vi sitter inne och gör mest inget alls.
Är nästan klar med skoluppgifterna för denna månad, eller jag tycker vi är klara, få se vad gruppen säger på onsdag. 

I helgen köpte vi alla julklappar som vi hade bestämt, är bara två klappar kvar sen är det bortgjort också :D 
Vill verkligen börja julpynta, sätta upp gardinerna och ta fram mysiga kuddar och fina figurer, men det får vänta till första advent (kanske).

försöker göra lite pyssel också för att stimulera den sidan av mig också. Gjorde detta M till hennes svarta byrå. fint?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugna dig, vänta till farmor och mormor har varit nere. Ljus kan du plocka fram i vilket fall som helst. Mysigt nu på hösten.

Har du köpt klapp till mig?
Vad vill lilla Märta ha. Jag skulle gärna vilja att Märta skickar en önskelista.
Moster