24 oktober 2012

Bara att gå...

Nu har halva veckan gått och jag har gjort inget alls känns det som.. 
Känner som att jag vill att hösten ska vara över och vintern ska komma med ny energi och värme. Ja kanske inte värma i luften men i "känslan". Längtar till man får göra fint med vintergardinerna och börja med packlistan :D 

Men eftersom vi får nytt golv i v-rummet på måndag, ÄNTLIGEN, så har jag möblerat om så M ryms inne hos oss och alla möbler får flytta in i lilla rummet. 

I måndags var vi hos Agneta och åt äppelkaka och gick på lång promenad, 8+6km. Och igår var det babyrytmik och 6km promenad på schemat. 
Idag och ikväll gör vi inget alls. Jesper ska på jobbmiddag/fest. Och jag vill sitta under en filt i soffan med en bok och njuta av värmen, Vill och kan är olika saker (det vet jag).

Nu ska vi läsa om olika djur och leka leken jaga M runt i lgh så hon inte ramlar hela tiden

Inga kommentarer: