7 oktober 2012

på akuten

Känslan som kommer i kroppen och skulden och skammen är fruktansvärd när ens barn gör illa sig och man själv låg och sovde.
M gjorde illa sig på natten mot fredagen och på fredag eftermiddag for vi till akuten och fick sitta där i 3,5h innan vi fick hon undersökt, en lätt lätt hjärnskakning sa de.
Var mest för min skull tror jag att vi åkte in och det kändes bra men skulden av att hon gjort illa sig sitter kvar..
Idag är hon som vanligt igen.

Hon har kommit på att hon kan ställa upp sig på knä och dra sig upp till stående vilket har resulterat i att hon ramlat och slagit huvudet flera gånger.

I övrigt så händer de inte så mycket, jag har börjat på en ny kurs och jesper har super mycket på jobbet. Har åkt några rundor på rullskidorna och känner mig som bambi men blir bättre. Måste bara hitta mer tid för träningen också.
Men att vara mammaledig 100% och plugga 100% samt att fixa här hemma tar sin tid men måste ta mig tid att komma ut och åka också.
Ska boka tid för att klippa mig också, det ha rjag inte gjort den i januari så ser förjäkligt ut....

Ne nu ska vi fixa inför middagen.

Inga kommentarer: